Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2013 20:37 - Какъв е резултатът от първите ми домашни сапуни
Автор: homemadecosmetics Категория: Изкуство   
Прочетен: 4381 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 22.10.2013 21:06


image
 Представям ви моите първи творения! С радост си произведох в домашната работилница моите сапунени рожби. Не бъдете прекалено критични, като за първи опит мисля, че добре се получи.
Използвах готова сапунена база, която си набавих от онлайн магазин. Беше в комплект със оцветители, масла, екстракти, цветове и т.н. Всичко, което ми трябваше беше в комплекта и в кухнята ми.
Да си призная честно, изпитах истинско удоволствие и искам още и още. Получиха се страхотни сапунчета, изляти във формички, които намерих в кухнята - формички за мъфини, пластмасови кутии и чашки и т.н.
Различни комбинации, въображението заработи и ето и резултатите:

image

Първият съдържа: аромати на
Лавандула и портокал, масло жожоба и екстракт от лавандула :

 image
Вторият: сух цвят от лавандула, екстракт лавандула, масло жожоба, масло ябълка, син оцветител:

image
Третият: сапун с вградена гъба луфа, масло жожоба, сух цвят от лайка, канела на прах, аромат на портокал:

image
Следващият:екстракт Лавандула, сух лавандулов цвят,аромат 
портокал :

  image
Сапун с етерично масло от червена ябълка, масло жожоба, жълт оцветител:

image
 Домашен сапун с домашен мед, без масла и оцветители, естествен цвят и аромат, истинска наслада:

image

Това е първата ми колекция и ще споделя, че усещането да се сапунисваш с домашен сапун е огромно удоволствие, релакс за тялото и душата, който поддържа естествената влажност на кожата. Край на лющещата се кожа, сухотата, кожните раздразнения и продуктите с парабени и несигурен състав!


Тагове:   масла,   домашен,   сапун,   етерични,


Гласувай:
3


Вълнообразно


1. magnoliya - Браво!Много приятно ми е, че в...
23.10.2013 21:58
Браво!
Много приятно ми е, че видях от клипчето как се изработват такива ароматни сапуни. Преди години някой беше ми казал рецепта за домашноприготвен сапун. Имах свинска мас, закупих си содата и се скрих в мазата. Смесих съставките в един голям леген и започнах да бъркам сместа. Колко часа бърках, вече не си спомням. Изсипах половината от сместа в още един леген и след известно време нарязах получения сапун на кубчета. Извадих го от легените и го наредих на една маса. Един наш приятел като го видя след няколко дни ме пита откъде съм взела това сирене - толкова бял беше станал сапуна.
Радвам се, че сега толкова лесно всеки може да си направи сапун и да го ароматизира по свой вкус.
Благодаря и лека вечер!
цитирай
2. homemadecosmetics - Благодаря
23.10.2013 23:08
Благодаря за милите думи. Оказа се, че има доста информация по темата и хиляди клипчета в сайтове за видео споделяне. Малко му трябва на човек, за да се прехласне по такова хоби и да твори.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: homemadecosmetics
Категория: Хоби
Прочетен: 46203
Постинги: 7
Коментари: 2
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930